MEKNS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Giv mig vores flag tilbage!

4 deltagere

Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Karl_Grisling Tirs Mar 09, 2010 6:49 pm

Nu er sateme nok! Vi har nu ventet alt for længe på The Holy Empire of Grand Seraphims til at få skiftet flag. Vi vil ikke finde os i at de besudler det med deres beskidte handel i menneskeorganer. Vi vil kraftedme ikke tolerere det længer, og da en direkte kontakt ikke blev besvaret må vi tage det til regionen!
Karl sætter sig vredt ned og kigger forventningsfuldt på resten af forsamlingen

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 7:53 pm

"Giv mig vores flag tilbage!"

Retorikken her afslører hvilke skader, der sker, når man forsøger at udnytte andre kulturer for egen underholdnings skyld.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Saint Abbra Tirs Mar 09, 2010 8:01 pm

R. E. Lee rejser sig op.
Der må findes en løsning. Det skal ikke hedde sig, at nyere nationer kan stjæle ældre nationers flag og dermed dele af landets identitet. Hvis de to stridende parter ønsker en mægler stiller jeg mig til rådighed. Hvis I ikke ønsker en mægler må der træffes en beslutning i Regionsrådet - en mangel på respekt overfor en kommende beslutning vil have konsekvenser.

Saint Abbra
Admin

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 05/03/10
Alder : 33

https://mekns.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Karl_Grisling Tirs Mar 09, 2010 8:05 pm

du har ret camino polka... Heldigvis er det en lille forseelse skyldet nogle lang tids frustration. Men du har ret i at jeg ikke skal tage denne sag personlig... Fornærmelsen er rettet mod hele FMB, ikke blot mig som person. Tak for at forsøge at dreje sporet fra det reelle problem
Vi takker for jeres tilbud og vil takke ja til jeres hjælp.

ooc: tråden er hermed lukket pga The Holy Empire of Grand Seraphims ikke gider at komme på forum.

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 8:10 pm

Karl_Grisling skrev:du har ret camino polka... Heldigvis er det en lille forseelse skyldet nogle lang tids frustration. Men du har ret i at jeg ikke skal tage denne sag personlig... Fornærmelsen er rettet mod hele FMB, ikke blot mig som person. Tak for at forsøge at dreje sporet fra det reelle problem
Vi takker for jeres tilbud og vil takke ja til jeres hjælp.

Slyngelstaten Camino Polka takker for din udredelse, der utvivlsomt vil sprede oplysning til masserne, nære demokrati, genetablere bånd af fællesskab, bringe os tættere på Gud, og generelt virke til gavn for mennesket og samfundet.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Seraphiel Tors Mar 25, 2010 11:05 pm

Seraphiel går men en bestem mine op til talerstolen, hvor han kigger vredt ned mod Karl Grisling

På vejne af emperiet gør jeg opmærksom på at vi addeles ikke har stjålet noget som helst. Vi havde det først! Dette flag har været i vor besidelse siden tidernes morgen! Vi har været så tilgivende at vende det blinde øje til tyveriet af vores flag, men nu finder vor befolkning sig ikke i det længere! Vi kræver at Karl Grisling ændre "sit" flag og stopper denne bagvaskning af vort hellige emperie! Dette må stoppe! Den ærede forsamling må stoppe dette cirkus show, og sætte Karl Grisling på plads!

Seraphiel går hurtigt tilbage til sin plads, hvor han sætter sig ned og snakker ophidset med sine rådgivere

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Karl_Grisling Man Mar 29, 2010 7:02 pm

Karl Grisling sukker højlydt. Som han rejser sig op knirker både gulvet og stolen under ham
Jeg lavede en fortalelse, og det er kraftedme et urimeligt krav at bede mig om at rejse tilbage i fucking tiden og ændre min udtalelse. Hvis du ikke kan vi vise os respekt er der sateme ingen grund til at tage denne diskussion! Vi gav jer et skide godt alternativ som i ikke engang valgte at overveje.

Vi i FMB er jo selvfølgelig mega stolte over at i har taget det første skridt mod jeres retmæssige plads som vasal af Federation of More Bacon!
Karl Grisling slår hans enorme arme ud. Sveden render af ham som han venter så ambassadøren skal rejse sig og omfavne ham

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Seraphiel Man Mar 29, 2010 8:03 pm

Seraphiel kigger mærkeligt på Karl Grisling som han står og sveder

Vi holder på at vi havde flaget først. Som løsning på problemet kunne FMB eventuelt ændre deres flag til et fremragende billede af en flæskesteg? Karl Grisling kunne stå model...

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Karl_Grisling Man Mar 29, 2010 8:48 pm

Karl klukker højt.
Hæhæ, hvis bare det var en mulighed! Jeg kan godt mærke jeres stædighed, men vi har ikke tænkt os at skifte flag. Om hvem der startede med at kneppe under dette totalt seje flag, er en diskussion som vi nok ikke finder en løsning på.

Karl sætter sig med et bumb på stolen og tørrer sin pande med sin allerede våde klud

Det ærger mig at vi må stå i en mexican stand-off uden nogen vil trække sig.

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Karl_Grisling Tirs Mar 30, 2010 12:18 am

En lille kvabset dreng kommer vræltende ind med et brev i hånden og rækker det til Kar Grisling

Det er blevet med påbudt at meddele at FMB's borgere for at i verden ikke vil dele flag med en nation som kun tillader sindssyge psykopater ind på deres uddannelser, og tvinger dem til at æde alt deres tøj på nær deres pyjamasser.
Der udover er Deres program "Den Regeringskritiske Time" er er totalt populært radioprogram. Og vi må indse at vi kraftedme ikke er villige til at vores internationale omdømme trækkes ned ved at vi bliver forvekslet med sådan fucked-up Skater-Land!

Karl pruster og stønner selvtilfreds mens han bider et ordentlig stykke af sit enorme stykke Beef Jerky

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Seraphiel Tirs Mar 30, 2010 12:02 pm

Seraphiel rejser sig op for at tale til forsamlingen

ærede forsamling, nu må det være nok! Det er mig ubegribeligt hvordan i kan lade denne ENSIDIGE mudderkastning stå på! Lad Karl Grislings opførsel være eksempel på hvor lidt de fortjener at kræve VORES flag!!

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Karl_Grisling Tirs Mar 30, 2010 2:05 pm

Så vil nok glæde jer at vi har valgt at ændre flag. Vi kan sagtens regne ud at i ikke har tænkt jer at ændre jeres flag, og vi er blevet nødt til at vælge mellem omdømme eller flag. Vi valgte omdømme.

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Seraphiel Tors Apr 01, 2010 12:09 am

Seraphiel rejser sig glad op

Vi i emperiet sætter pris på at i valgte fornuft, og indrømmede jeres idiotiske fejl! Endeligt er vor stolte nation fri for at blive sammenlignet med så svag og ligegyldig en stat som jeres!

Seraphiel sætter sig ned igen

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Giv mig vores flag tilbage! Empty Sv: Giv mig vores flag tilbage!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum