MEKNS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fremtidig deltagelse i WA.

4 deltagere

Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 9:07 pm

Jo mere jeg studerer denne organisation, jo mere er jeg overbevist om at dette tyranni aldrig har dyrket andet end sig selv. Som jeg tidligere er blevet citeret for er det organisationer af denne karakters yndlingsstrategi at skabe problemer, derefter tilbyde den eneste mulige løsning. Naturligvis er det altid løsninger, der giver dem frihed til at begå handlinger af den mest bedrageriske karakter. WA er skyldig i at bruge videnskaben som et redskab for deres despotiske ideologi. WA er et finansielt rovdyr, som jagter de ældre, de godtroende, og de sårbare. Jeg kræver at vi med øjeblikkelig virkning indstiller vores deltagelse i dette foretagende, og jeg vil mene at det på langt sigt skal være vores plan at nedbryde WA!

Henvendelser om overstående er velkommen.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Nemogard Tirs Mar 09, 2010 9:21 pm

Vi mener, vi forsat skal være en del af WA, da vi så kan gøre vores til, at det bliver bedre i WA og dårligere.

Nemogard

Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 05/03/10

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 9:29 pm

Nemogard skrev:Vi mener, vi forsat skal være en del af WA, da vi så kan gøre vores til, at det bliver bedre i WA og dårligere.
Så vidt jeg forstår har din nation krævet afstemning vedrørende ministersagen, men ingen formel afstemning fandt sted for at afgøre deltagelsen i WA. Hvis ministerrådet skal vælges ved afstemning, så kræver Camino Polka at anliggendet med WA tages op ved en lignende afstemning.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Karl_Grisling Tirs Mar 09, 2010 10:26 pm

At være med WA er hver enkelte nations valg. Os der er med har blot stødt op om hr Erastos som vores repræsentant. Hvis du vælger at være med i WA har du også muligheden for at stemme på hvem der skal være repræsentanten, som kun har titlen så længe han har flertal.

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Nemogard Tirs Mar 09, 2010 10:34 pm

Det er helt rigtigt, men vi kan sagtes have en god diskostion, om det, hvor vi måske til slut kan finde en fælles politik i MEK.

Nemogard

Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 05/03/10

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 10:48 pm

Finder i det acceptabelt at vi har en kandidat, der taler på alles vegne, men som ikke er demokratisk valgt?
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Nemogard Tirs Mar 09, 2010 11:07 pm

Repræsentanten er den, der kan skaffe mest støtte bag sig blandt dem, der er medlem. Hvis personen repræsenter sin region dårlig, så vil andre trække deres støtte tilbage, hvormed de person ikke længere vil repræsentere os længere, hvis en anden har mere stødte, dette er godt nok for mig, da det så er den der kan samle flest bag sig der er vores repræsentant.

Nemogard

Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 05/03/10

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 11:20 pm

Det er da yderst samfundsnedbrydende og udemokratisk at en embedsmand der repræsenterer hele regionen kun kan vælges af de, der i forvejen er medlemmer. Der er behov for ensartede standarder, ikke disse modsatrettede idéer, hvor demokratiet kun er godt nok når det kommer én til gode. Det er meningsløst at ærgre sig over den skade, der allerede er forårsaget af denne hensynsløse politik, men vi kan stadig nå at rette op på det. WA ønsker intet andet end at fratage denne region dens værdighed og selvstændighed!
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Kastor Erastos Ons Mar 10, 2010 7:00 am

Kaster Erastos som ellers har stået stille og observeret som de andre diplomater er gået i kødet på hinanden, træder frem for at tage ordet. Før han taler læner han sig bag over med et sigende blik, puster tungt luften ud af hans lunger og fylder dem igen

Delegerede Hør mine ord for jeg taler visdommen ord, disse ord er primært sagt til den delegerede fra Camino Polka, men jeg forsikrer jer om at de ville bærer vægt og betydning for jer alle.
Jeg føler en særlig interesse for dette område, tildelts fordi jeg er jeres delegerede til verdensforsamlingen og tildelts som en person der tager stor stolthed i de privilegier og de pligter, som Den Mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis og regionens andre medlemsstater har givet mig.
Først vil jeg sige at jeg på ingen måde er en hovmodig eller arrogant mand, og krævede min egen nation det afstod jeg posten uden at tænke nærmere over det, men jeg må alligevel sige at hvad du siger alarmerer mig. Der kan være tale om mange ting, alt fra en misforståelse til en grundlæggende forkastelig og umoralsk forståelse af min post som regions delegeret til verdensforsamlingen.
Jeg vil sige at på ingen måde er valgt til at herske eller regerer, den pointe føler jeg du har fået fat i men det var nødvendigt at det blev fortalt for en forsamling af delegeret.
Der hvor jeg grundlæggende mener du tager fejl, er din antagelse af at jeg repræsentere regionen i verdensforsamlingen, hvis du har fået andet indtryk er det forkert.
Lad mig gøre det klart at jeg taler ikke andre nationer i verdensforsamlingen, jeg taler for mig selv og min elskede nation, Den Mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis. Hvis det var meningen at jeg skulle tale for de andre nationer i regionen, var ingen andre medlemmer af verdensforsamlingen og deres mødre havde født dem uden tunger til at tale med, men som vi kan se er de født med tunger og mange er medlemmer af verdensforsamlingen.
Du skal ikke se mig som andet, end en regionens nation har givet titlen som første borger og stemme for regionen, og min nation som første blandt lige mænd.

Jeg må ærligt sige at jeg er forbløffet over at du som har talt så positivt omkring initiativtagere, nu går ind for et restriktivt demokrati af inaktivitet - jeg siger dig demokrati virker ikke når det begrænser borgere af værd, og præcist som jeg har mere end bevidst jeg er i jeres øjne.

Om du bliver medlem af verdensforsamlingen er helt din egen sag, men tænkt nøje over det, for under min ledelse vil vi ikke spørge pænt verdensforsamlingen om at forandre sig - som nemogards diplomater vil - VI VIL TVINGE DEN TIL DET!

Kastor Erastos ser en smule selvtilfreds ud som han træder tilbage, og kigge på de andre delegerede med i minde af forventning før han sætter sig ned igen.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum