MEKNS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fremtidig deltagelse i WA.

4 deltagere

Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 9:07 pm

Jo mere jeg studerer denne organisation, jo mere er jeg overbevist om at dette tyranni aldrig har dyrket andet end sig selv. Som jeg tidligere er blevet citeret for er det organisationer af denne karakters yndlingsstrategi at skabe problemer, derefter tilbyde den eneste mulige løsning. Naturligvis er det altid løsninger, der giver dem frihed til at begå handlinger af den mest bedrageriske karakter. WA er skyldig i at bruge videnskaben som et redskab for deres despotiske ideologi. WA er et finansielt rovdyr, som jagter de ældre, de godtroende, og de sårbare. Jeg kræver at vi med øjeblikkelig virkning indstiller vores deltagelse i dette foretagende, og jeg vil mene at det på langt sigt skal være vores plan at nedbryde WA!

Henvendelser om overstående er velkommen.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  Nemogard Tirs Mar 09, 2010 9:21 pm

Vi mener, vi forsat skal være en del af WA, da vi så kan gøre vores til, at det bliver bedre i WA og dårligere.

Nemogard

Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 05/03/10

Tilbage til toppen Go down

Fremtidig deltagelse i WA. Empty Sv: Fremtidig deltagelse i WA.

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 09, 2010 9:29 pm

Nemogard skrev:Vi mener, vi forsat skal være en del af WA, da vi så kan gøre vores til, at det bliver bedre i WA og dårligere.
Så vidt jeg forstår har din nation krævet afstemning vedrørende ministersagen, men ingen formel afstemning fandt sted for at afgøre deltagelsen i WA. Hvis ministerrådet skal vælges ved afstemning, så kræver Camino Polka at anliggendet med WA tages op ved en lignende afstemning.