MEKNS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Debat omkring Præsidenten for interne affærer og hans opgaver

2 deltagere

Go down

Debat omkring Præsidenten for interne affærer og hans opgaver Empty Debat omkring Præsidenten for interne affærer og hans opgaver

Indlæg  Kastor Erastos Tors Mar 11, 2010 10:35 pm

Kastor ser ud til at han har haft en lang nat, og det kan tydeligt ses at han virker tømt for energi. Han puster ud, som han begynder at tale.

Dette er en debat hvor kandidatterne kan visse deres evner som agitatorer og hvor at andre kan stille kandidatterne spørgsmål.

For at lægge ud, så vil jeg stille nogen spørgsmål som kandidatterne kan starte med at byde ind, så kan vi andre træde ind når debatten har været i gang.

1) I hvilken grad har Kandidatten tænkt sig at gribe ind i de forskellige nationers infrastruktur som vejsystemer og post-systemer med flere?

2) Hvad har kandidatten tænkt sig at gøre ved de mange møntfode, hvor nogen har hyppigt varierende værdi?

3) hvordan har kandidatten tænkt sig at finansiere hans planer?

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Debat omkring Præsidenten for interne affærer og hans opgaver Empty Sv: Debat omkring Præsidenten for interne affærer og hans opgaver

Indlæg  Nemogard Lør Mar 13, 2010 12:38 pm

1) Jeg har ikke tænkt mig, at gribe inde i landene, men der skal være en godt system mellem lande, hvilket bliver sikkert af regionen.

2) Jeg vil ikke indfører en fælles møntford, da jeg ikke kan forudsige, hvilket der er stabile. Jeg forventede fx, at den Byzantine Dragma var stabil, hvilket vidste sig ikke at være.

3) Jeg havde tænkt mig, at det internationale postvæsen skulle fisaneres via donationer af de forskellige lande, hvor jeg godt kan love at jeg vil give.

Nemogard

Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 05/03/10

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum