MEKNS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

+3
Gizmoipze
CAMINO POLKA
Kastor Erastos
7 deltagere

Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Tirs Mar 23, 2010 11:20 pm

Kastor Erastos rejser sig op med en alvorlig mine, kigger ud over forsamlingen af delegerede, men undgår blikket fra udsendinge fra slyngel staten camino polka.

Som I ved har det været hårde år for den internationale økonomi, der er fået selv de største nationer til at gå i gulvet. Som I ved har det ikke fundet sted i Konstantinupolis, da vi har givet vores firmaer den frihed der skulle til både finansielt og juridisk. Som et centralt punkt i denne politik, har det været at holde olieprisen nede på et anstændigt niveau, hvor både Konstantinupolis’s virksomheder, men også andre i regionen har fat mulighed for at købe billigt olie og derved sikre den regionens økonomi fremover.
Denne økonomiske politik har dog fået andre nationer til at blive en del af regionen og fået de enkelte private sektorer i de forskellige lande til at eksplodere, og Konstantinupoliske olie firmaer har ikke længere kapaciteten til at producerer nok til hele regionen, derfor har Konstantinupolis udvidet deres industri og har taget sig friheden i at kræve hidtil ubestridte olie territorium under Konstantinupolisk kontrol.
Her taler jeg om de ubestridte mellem Camino Polkask og Konstantinupolisk territorium, det ene to mulige hvor det andet er oliefelterne mellem Camino Polka, Saint Abbra og Konstantinupolis – som per lov skal opereres af en interregional besætning.

Vi har fuld forståelse for at nogle nationer ville tage det ilde op, men i denne tid uden regional ledelse har konstantinupolis simpelthen ikke tiden til at vente og diskutere. Derfor tager Konstantinupolis initiativ og gør hvad der skal gøres for regionen.

Kastor Erastos virker overvældet over roen som han ydrer de sidste i hans tale. Før han taler igen kigger han udfordrerne på den delegerede fra Camino Polka

Til alle delegerede
Dette er ikke en tid til interne opgør og fjendskaber, dette er en tid til samarbejde og det er her Konstantinupolis vil stå frem og tage den tungeste burde.

For Stat, Ære og Trodsskab
For Konstantinupolis

Hic Rhodus, Hic Salta.

Som Kastor Erastos nævner den kendte konstantinupoliske frase, stemmer de andre delegerede fra Konstantinupolis i. Kastor kigger kort rundt i forsamlingen og sætter sig ned på hans sæde

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  CAMINO POLKA Tirs Mar 23, 2010 11:27 pm

Tydeligt uanfægtet træder Camino Polkas delegerede på talerstolen.

Tilgiv mig, hvis jeg holder denne tale i en mere personlig tone end normalt, men Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis' nådesløse handlinger har markeret dem som herskersyge forrædere. Beruset af magt har denne nation, der som bekendt er grundlagt på et fundament af antihumanisme og værdiløst oligarki, rettet et direkte angreb på Camino Polkas suverænitet. Konstantinupolis er blevet synonym med forræderi og bedrag!

Hvor længe skal denne ynkelige vandalisme forsætte? Denne antidemokratiske dagsorden kan og skal ikke toleres!

De omtalte oliefelter i Konstantinupolis' skandaløse prædiken tilhører Camino Polka. Hvis olien ikke tilfalder os, så vil den brænde op!
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Tirs Mar 23, 2010 11:38 pm

Kastor Erastos rejser sig fra talen og begynder at tale fra salen, tydeligvis for oprevet til overhovedet at tænke over at bemande talestoler

Vi er efterhånden mange der er ved at være trætte af slyngelstaten retorik og tone, men vi har valgt at være den store i forholdet og se igennem det - selv ubetydelige nationer så som Camino Polka har ret til arrogance. Men at tale på den måde om en regions delegeret kan simpelthen ikke tillades.

Jeg er efterhånden træt af at blive belært om demokrati af en nation der ikke tillader sine egne borger at stemme! Du skal vide at Konstantinupolis har fået nok, og Konstantinupolis taler for hele regionen, du har 13 nationer i mod dig Camino Polka.

Camino Polka at du overhovedet kan forslå at brænde olien af, og skade regionens økonomi sådan, er skandaløst - det er faktisk nationer som ikke er totalt arkadiske og har brug for olien.

Vi er 13 nationer, som har tænkt sig at gøre det her, lige meget hvad den ubetydelige slyngelstat siger.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Gizmoipze Tirs Mar 23, 2010 11:59 pm

Gizmoipze rejser sig fra sin stol

hør nu her, jeg må sige jeg er enig med Kastor Erastos i denne sag! hvis det er for regionens bedste interesser må du da kunne se at det er et offer du bliver NØD til at kunne give!

jeg har sagt hvad jeg skulle

Gizmoipze sætter sig ned igen med et smil på læben og placere sine ben på bordet

Gizmoipze

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 09/03/10
Alder : 32
Geografisk sted : The republic of Gamniga

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Ons Mar 24, 2010 12:04 am

se selv den støtte jeg har bag mig, du bliver nød til at give dig. Alle andre nationer kan se den hæder som er Konstantinupolis.

De to største militære magter i regionen har sagt at de ikke er bange for at gøre hvad der er regionens bedste, om det så går i mod slyngelstater, federationer eller folkerepublikker, så gør gamniga og Konstantinupolis hvad der skal til for regionens forsatte overlevelsesevne.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  CAMINO POLKA Ons Mar 24, 2010 12:21 am

Camino Polkas talsmand rejser sig roligt for forsamlingen, men ved hans afklarede mine forstår man, at han værdsætter situationens alvor.

Konstantinupolis udviser en forbløffende mangel på anger, skam og skyld for så skamløst et forsøg på at tilrane sig råstoffer der ellers ville komme hele regionen til gode. Dette fremrykkende magtbegærlige tyranni vil Slyngelstaten Camino Polka ikke tolerere.

Konstantinupolis bruger ord til at afvæbne, at hypnotisere, at vildlede, og at bedrage. Camino Polkas delegerede havde inderligt håbet at det stolte folk fra Gamniga så igennem denne facade, denne oplysningsfjendske mangel på respekt og menneskelighed, som Konstantinupolis så uforskammet ligger for dagen. Det er ikke for sent at skifte side og rette op på de uretfærdigheder der hændt - dette gælder alle de forsamlede stater i regionen.

Det sidste Camino Polka ønsker er en regional oliekrise, men hvis disse oliefelter ikke overdrages til os vil vi gribe til økonomiske sanktioner. Vi vil ikke tøve med antænde hvad der retmæssigt tilhører os.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Gizmoipze Ons Mar 24, 2010 12:39 am

Gizmoipze rejser sig igen tydeligvis irriteret

hør her, hvordan i al verden ville det hjælpe dig at brænde olien I første omgang? Konstantinopolis prøver at hjælpe HELE regionen og det vil du ødelægge ved at brænde sagte olie, som kunne bruges på en masse fornuftige ting og sager, af og ikke bare skade regionens økonomi, men også miljøet?
nu har jeg hørt det med, du burde overveje HELE regionens situation før du begynder at påklage dig over dine egne små problemer!

Gizmoipze sætter sig atter i hans stol med armene over kors

Jeg har talt!

Gizmoipze

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 09/03/10
Alder : 32
Geografisk sted : The republic of Gamniga

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Nemogard Ons Mar 24, 2010 12:57 am

Klaris kommer ind til mødet og går op til talerstolen. Han virker ikke glad ved begivenhederne.

Som Præsident af MEK, så er det min pligt at være melder mellem nationer.

Som præsident, så beslutter vi, at områderne ikke må pumpes op eller brande af. Brud på dette, vil betragtes som en handling imod mek. Dette er gældende indtil et forlig er lavet.

Vi skal også have en dialog igang, da denne råben af hinanden og kalde hinanden dit og dat, ikke gør vi kommer nærmere på en løsning af konflikten.
Vi bliver simpelthen nød til at visse hinanden respekt.

Nemogard

Antal indlæg : 51
Tilmeldt : 05/03/10

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Saint Abbra Ons Mar 24, 2010 4:02 pm

A. S. Johnson er den næste til at tale. Han virker til en grad træt og under pres. Til forskel fra andre gange læser han op af et dokument.

Delegerede til MEKs regionalforsamling;
I en sag så vigtig som denne er det vigtigt at der tages stilling til de vigtige spørgsmål. I dette tilfælde er det vigtige spørgsmål ikke olien eller økonomien, men derimod ejerskabet af og de territorielle krav på det omstridte område.
Konstantinupolis' krav over territorier som tilhører Camino Polka er simpelthen uacceptabelt. At olien skal udnyttes er en selvfølge, men at kræve territoriale ændringer på grund af denne olie er rent tyveri.

Johnson kigger på hans papir, trækker opgivende på skuldrene og går ned på talerstolen.

Saint Abbra
Admin

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 05/03/10
Alder : 33

https://mekns.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  CAMINO POLKA Ons Mar 24, 2010 5:07 pm

Camino Polkas talsmand træder roligt og afklaret frem for at tale til forsamlingen. Han henvender sig på skift til de, der har talt før ham.
Gizmoipze skrev:Gizmoipze rejser sig igen tydeligvis irriteret
hør her, hvordan i al verden ville det hjælpe dig at brænde olien I første omgang? Konstantinopolis prøver at hjælpe HELE regionen og det vil du ødelægge ved at brænde sagte olie, som kunne bruges på en masse fornuftige ting og sager, af og ikke bare skade regionens økonomi, men også miljøet?
nu har jeg hørt det med, du burde overveje HELE regionens situation før du begynder at påklage dig over dine egne små problemer!
Gizmoipze sætter sig atter i hans stol med armene over kors
Jeg har talt!
Vores egne små problemer? Det er sandelig ikke at betragte som en ubetydelighed. Camino Polkas vigtigste forfatningsmæssige rettigheder er ufølsomt blevet krænket af en herskersyg nation. Lad ikke Konstantinupolis' agitatorer overbevise dig om noget andet. Vor nationer har meget tilfælles, Gizmoipze; i må da kunne se at dette er et problem der, hvis det tillades, truer med at styrte grundpillerne i vores region.

Nemogard skrev:Klaris kommer ind til mødet og går op til talerstolen. Han virker ikke glad ved begivenhederne.
Som Præsident af MEK, så er det min pligt at være melder mellem nationer.
Som præsident, så beslutter vi, at områderne ikke må pumpes op eller brande af. Brud på dette, vil betragtes som en handling imod mek. Dette er gældende indtil et forlig er lavet.
Vi skal også have en dialog igang, da denne råben af hinanden og kalde hinanden dit og dat, ikke gør vi kommer nærmere på en løsning af konflikten.
Vi bliver simpelthen nød til at visse hinanden respekt.
Dette er et emne til en anden diskussion, men jeg vil kortvarigt og fra en neutral indgangsvinkel advare Nemogards taler om, at den autoritet som det såkaldte præsidentembede har til rådighed aldrig er blevet konkretiseret i en forfatning. Vi har grund til at frygte, at skulle du bakke dine ord op med handling, ville du blive anklaget for forfatningsstridig adfærd, eller endda embedsmisbrug på et senere tidspunkt.

Saint Abbra skrev:A. S. Johnson er den næste til at tale. Han virker til en grad træt og under pres. Til forskel fra andre gange læser han op af et dokument.
Delegerede til MEKs regionalforsamling;
I en sag så vigtig som denne er det vigtigt at der tages stilling til de vigtige spørgsmål. I dette tilfælde er det vigtige spørgsmål ikke olien eller økonomien, men derimod ejerskabet af og de territorielle krav på det omstridte område.
Konstantinupolis' krav over territorier som tilhører Camino Polka er simpelthen uacceptabelt. At olien skal udnyttes er en selvfølge, men at kræve territoriale ændringer på grund af denne olie er rent tyveri.
Johnson kigger på hans papir, trækker opgivende på skuldrene og går ned på talerstolen.
Tak, Saint Abbra, for at have belyst kernen og sandheden i denne problemstilling. Konstantinupolis skabte problemet, forværrede problemet og truer med at eskalere problemet.

-
Konstantinupolis forsøger at fremstå ophøjede og følelsesladede, men jeg forsikrer jer om, at denne aggression er politisk motiveret. Dette er ikke vilde spekulationer. Dette er ikke en konspirationsteori. Det er et veldokumenteret faktum. MEK må stå sammen og bekæmpe og modarbejde Konstantinupolis' utugtige planer om at nedbryde vores region.

Q.E.D.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Ons Mar 24, 2010 6:01 pm

Kastor Erastos træder mod taler stolen, kigger bebrejdende de delegerede fra både Saint Abbra. Som Erastos tiltræder talerstolen, hvisker en militær embedsmand ham noget i øret og han nikker anerkender, som han tager de sidste skridt mod talerstolen. Han kigger op med en svag og sårbar mine, som han dog øjeblikket senere får manet væk

Hvor det dog bedrøver mig, at i lytter til den retorik camino polka ligger for dagen, han tager falsk fakta og fremlægger det som sandheder. Fakta er at det er ubestridte oliefelter der er tale om, og at den delegerede fra camino polka kalde dem deres, gør det ikke til deres.
Oliefelter ligger mellem Camino Polka og Konstantinupolis og tilhører ingen af nationerne åbenlyst, det er på ingen måde suverænitetskrænkelse der er tale. Det er så simpelt som at det er oliefelter som er ubestridte, regionen har brug for at Konstantinupolis bestrider dem, og det gør Konstantinupolis derfor.

At I kan få det i hovedet at bakke om omkring at støtte Camino Polka, ved I ikke hvorfor de hedder Slyngelstaten Camino Polka, det gør de fordi det er præcist hvad de er: en Slyngelstat.
Læg mærke til hvordan de ønsker at terroriserer regionen, hvis de ikke får deres vilje. Læg bare mærke til hvilke af regionens folkefærd man ser sig form kriminelle syndikater - det er ikke Konstantinupolis's kriminelle - men derimod Camino Polkas.

Vi står foran en større krise, og i stedet for at handle ønsker i at forhandle. Har I ingen idé om hvad en økonomisk krise kan betyde for vores lande. Det giver simpelthen ingen mening, vi har ikke tid til de her.

Konstantinupolis vil give de delegerede tid til at komme deres fulde fem, men vil sende 1 aircraft carrier og 2 cruisers til oliefelterne, for at sikrer at terrornationen Camino Polka ikke lykkes i deres planer om terroriserer regionen.

som Eratos nævner slutter hans tale, nikker han lige og viser 3 fingre til den militære embedsmand han tale med tidligere. Embedsmanden nikker og slår sig selv på brustet før han haster afsted mod Kontantinupolis's kommunikations apparater i deres ambassade.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Alternativ løsning

Indlæg  Seraphiel Ons Mar 24, 2010 8:20 pm

Seraphiel går fattet op til talerstolen, hvor han gør klar til at tale til forsamling

Ærede medlemmer. Det piner mig at se hvordan dette teritorrielle problem skaber splid mellem så gode naboer. Derfor foreslår jeg nu, på vejne af vore hellige emperie, at vi påtager os ansvaret for dette territorie. Denne alternative løsning må alle da kunne blive enige om at er den mest optimale måde at komme dette problem til livs.

Hvis ikke regionen mener at emperiet har evnerne til at bestyrer oliefeltet, foreslår jeg da, at alle regionens oliefelter bliver sat under delt opsyn af vort emperie og Gamniga, under hvilket Gamniga yder militær beskyttelse, mens emperiet står for den komercielle del af arbejdet. Overskudet vil blive delt 75% til gamniga, mens emperiet kun tager sølle 25% af overskudet til os selv.. Det er jo, trods alt, ikke for vor egen skyld at vi kommer med dette foreslag...

Seraphiel går tilfreds ned på sin plads igen, passerende Gizmoipze, som diskret rækker ham en skinende genstand

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  CAMINO POLKA Tors Mar 25, 2010 9:42 pm

Camino Polkas talsmand træder bestemt frem for at tale til forsamlingen.

Efterretninger bekræfter at Konstantinupoliske militærstyrker er mobiliseret og på vej mod oliefelterne for at tvinge deres blasfemiske krav igennem!

Taleren holder en kort pause mens han kigger rundt på de forsamlede nationer.

Er dette acceptabel adfærd i MEK? Hvis vi ikke sammen står ved vore principper vil vi, én for én, falde og lade os true og tyrannisere af de militære supermagter. Velkommen til en materialistisk verden! Vi har et kollektivt ansvar for at leve i harmoni med hinanden og verden. Konstantinupolis truer disse kerneværdier!

Camino Polka er fuldstændig chokeret og rystet over hvad der er sket. MEK må stå sammen og handle!

Til Seraphiel kan vi kun sige velkommen til forsamlingen. Vi håber i vil markere jer politisk fremover. Jeres kompromis kan ikke komme på tale, da olien tilhører Camino Polka, men vid at vi værdsætter jeres initiativ for at opnå et forlig.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Seraphiel Tors Mar 25, 2010 10:44 pm

Seraphiel stiller sig op og gør klar til at tale til forsamlingen

Ærede ledere, der må være en bedre løsning på dette problem end væbnet vold. Vi foreslår en afstemning om hvad der skal gøres med de omstridte teritorier. Demokrati er vejer frem! Vi må stå sammen og vise verden at vi er stærke, og at vi ikke vil slås indbyrdes! Ellers må oliefeltet gøres til internationalt område, hvilket ikke er i nogens interresse! Vi har brug for denne olie, for at bære vor økonomi fremad, hvis vi da håber at bevare vores indflydelse...

Seraphiel sætter sig roligt ned igen

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Fre Mar 26, 2010 5:00 pm

Både Den mest Overensstemmende Republik af Konstantinupolis og jeg som regionsdelegeret til verdens forsamlingen, vil vi udtrykke vores glæde for at mange tager del i denne debat.

Vi finder dog at mange af jer virker til at have misforstået problematikken, ved ikke om det er fordi i er bange for at handle eller om det er fordi i vil melle jeres egen kage. Vi i Konstantinupolis har svært ved at tage det seriøst, og for konstantinupolis er der kun en mulig ende på problemet, nemlig at Konstantinupolis ender med at få vores oliefelter.

Det er sandt vi har sendt skibe afsted og vi øget vores flåde aktivitet, men vi har endnu ikke mobiliseret, når vi gør det - så kommer der ingen tvetydighed til at være om det.

Ud af respektfor regionen skal vi nok give diplomati en chance, der jo altid chancen for at I kan tale slyngelnationen til fornuft, vi skal nok også holde vores flåde ud af oliefelterne.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  CAMINO POLKA Fre Mar 26, 2010 5:37 pm

Camino Polkas talsmand holder en tordnende tale for forsamlingen.

Konstantinupolis forsøger at sikre, at der aldrig fremtiden kan blive overenskomst, enhed, eller fællesskab blandt borgerne i denne store nation. Camino Polka ønsker at være en del af noget større og vedvarende. Venner, vi kan ikke se til mens der spredes had, fjendskab, og splittelse! Vi må modarbejde Konstantinupolis' uansvarlige handlinger!

Hvis ikke det samlede MEK kan nå et forlig, så vil Camino Polka som så ofte før gå forrest...

Den delegerede trækker et telegram frem og læser det med højtidelig mine.

For kort tid siden kastede en torpedobåd fra Camino Polka dybdebomber med anseelig sprængladning mod et mindre oliefelt i havet mellem Camino Polka og Konstantinupolis.

Detonationen var en succes! Olien vil aldrig tilfalde andre end os!

Camino Polka - Unidad, Paz, Justicia!
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Seraphiel Fre Mar 26, 2010 6:52 pm

Seraphiel rejser sig op og kaster rasende hvad-end-han-lige-havde-af-ting-på-sit-bord i hovedet på Camino Polkas talsmand

Vi har forsøgt at mæle og komme frem til en fredelig aftale, men Camino Polkas afsindige bombning af oliefelterne MÅ STOPPES! Vi kan ikke bare se til mens Camino Polka ødelægger naturen ved at lade så meget råolie flyde ud i havet!

Vi støtter hermed Konstatinopolis ubetinget i denne sag. Må det være diplomatisk eller økonomisk. Dette vandvid må stoppes!

Seraphiel raser ud af salen

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Lør Mar 27, 2010 3:00 am

Kastor Erastos træder ind i lokalet. Han har siddet i møde, med hans rådgiver og haft telefonisk kontakt med præsidenten af Konstantinupolis, lige siden at Camino Polka besluttede sig for at bombe sine de omstridte oliefelter. Han træder op på talerstolen med en alvorlig, men afklaret mine.

Siden at Camino Polka i går klokken 1537 succesfuldt valgte at bombe oliefelter mellem vores to stater, har der været mange møder i vores ministerier, især vores udenrigs-, finans- og krigsministerium.
Tag ikke let på de næste ting jeg siger, for det har været svært for os at komme til beslutningen, så ved at vi mener hvert et ord og vi ville ønske det kunne være anderledes.

Vores værste frygt blev realiseret her seneftermiddag igår, vi havde valgt at holde igen og give mere diplomatiske nationer en chance for at formilde i mellem os. Vi ser nu dette var en fejl, og vores villighed til at handle skulle ikke have formindsket og vi skulle have grebet militært ind noget før.

Derfor vil jeg indformere de ærede delegerede og den delegerede fra Camino Polka om, at det har vi i sinde at gøre nu. Som eventuelt spion rapporter vil kunne fortælle jer, så Den mest Overensstemmende Republik af Konstantinupolis mobiliseret sit militær og 3 dobbelt sin flåde aktivitet. Jeg fortæller jer dette for at I ikke skal tro dårlige ting om os, men vide vores intentioner.

Vi kan ikke tillade at dette kommer til at ske igen, og derfor beskytter vi vores oliefelter ekstra for tiden, men der er også det interregionale oliefelt der ligger mellem Camino Polka, Saint Abbra og Konstantinupolis. Vi har deponeret 30% af vores flåde til at passe på området, så det burde ikke være muligt for nogen nation at udfordrer Konstantinupolisk kontrol over det oliefelt, og derved er det sikret.

Desuden til at betale for alle omkostninger har Konstantinupolis finansministerium givet OK, til at Papulias Olieraffinaderier lov til at begynde konstruktion af olieplatforme, som for en tid også vil tjene som en militær grænsepost, for at sikre mod yderligere indgriben mod regionens oliefelter.

Det var hvad vi havde at sige!

Jeg ved at jeg ikke er den eneste der er slået over hvor langt at Camino Polka ville gå for at gennemfører deres terrorpolitik - men nu er vi her.

Konstantinupolis vil straffen til Camino Polka blive afgjort af den regionale plenum.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  aceipse Lør Mar 27, 2010 2:13 pm

The republic of Aceipse's talsmand træder ind i lokalet

Vi i aceipse støtter Konstantinupolis i deres ret til at øge deres militære aktivitet.
Vi mener at Camino Polka skal dømmes til at give erstatning for den olie der er blevet ødelagt, men det er op til flertallet om de skal dømmes til dette.

talsmande sætter sig ned og afventer de andres reaktion

aceipse

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 09/03/10

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Saint Abbra Lør Mar 27, 2010 6:25 pm

Klaris og A. S. Johnson er set udveksle noter under forløbet, helt op til Camino Polkas erklæring om bombningen af oliefelterne. Klaris har talt med flere rådgivere, mens Johnson har haft flere telefonsamtaler.
Efter at Camino Polka udråbte bombningen, forlader Klaris og Johnson salen for at mødes privat. Herefter får B. Bragg et opkald og træder op på talerstolen.


Ærede regionsdelegerede, tilhørere, lyttere og seere;
Som I har hørt fra talerstolen er Camino Polka ikke til at stole på. De respekterer ikke interregionale autoriteter eller interregionale afgørelser. Vi, MEKs interregionale apperat, den krigsansvarlige og præsidenten, er i samråd kommet frem til følgende forslag:
At Camino Polka fratages al interregional indflydelse, herunder stemmeret og opstillingsret til interregionale valg,
At Camino Polka fratages ret til at bevæge sine militære skibe eller fly indenfor 25 sømil af det interregionale olieområde mellem Saint Abbra, Konstantinupolis og Camino Polka,
At Camino Polka skal betale erstatning til det interregionale fællesskab, således at der kan ryddes op efter naturkatastrofen,
At Camino Polka skal betale erstatning til Konstantinupolis efter forholdet af tabt indtægt,
Og slutteligt at det interregionale fællesskab står sammen om at fordømme Camino Polkas handlinger.

Disse forholdsregler ville være på plads, indtil Camino Polkas regering har vist sig værdig til medbestemmelse i det interregionale fællesskab.

Saint Abbra
Admin

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 05/03/10
Alder : 33

https://mekns.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  CAMINO POLKA Man Mar 29, 2010 5:02 pm

Camino Polkas talsmand sætter beslutsomt kurs mod talerstolen.

Saint Abbra skrev:Klaris og A. S. Johnson er set udveksle noter under forløbet, helt op til Camino Polkas erklæring om bombningen af oliefelterne. Klaris har talt med flere rådgivere, mens Johnson har haft flere telefonsamtaler.
Efter at Camino Polka udråbte bombningen, forlader Klaris og Johnson salen for at mødes privat. Herefter får B. Bragg et opkald og træder op på talerstolen.
Camino Polka skal henstille til, at denne reaktionære populisme ophører. Konstantinupolis og Camino Polka har konstant haft forhandlinger de sidste dage, og jeg kan med stolthed sige, at vi har nået et forlig. Der er nu fred mellem vor to nationer. Bestræbelserne for at øge forståelse og samarbejde har været succesfulde over al forventning!

På Camino Polkas vegne vil jeg gerne takke alle der har udvist handlekraft - og selvstændige holdninger - i løbet af denne konflikt.

Til alle de, der har udspyet bedrag, løgn og propaganda. Jeg har set og hørt nok. Camino Polka føler at det er tid til at udsende en opfordring til samvittighed og fornuft.

Det var alt.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Man Mar 29, 2010 5:50 pm

Den Mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis vil gerne beskæftige Camino Polkas hævde omkring fredsaftalen.

Både diplomater fra Camino Polka og en højt æret diplomatisk delegation fra Konstantinupolis, har arbejdet sammen for at finde resultater og afgørelser der kunne tilfredsstille begge delegationer og deres bagland.

Fredsaftale indholder 6 punkter, som jeg hurtigt ville opstille her:
1) Konstantinupolis anerkender at de bestride område er en del af Camino Polka og at Konstantinupolis ikke har noget krav på området hverken økonomisk eller militært.
2) Konstantinupolis og Camino Polka vil udlevere krigsfanger; i form af opdagede spioner og tilfangede taget soldater.
3) Camino Polka anerkender at det tidligere interegionale oliefelt, er en del af konstantinupolis interessesfære og giver den fuld kontrol og rådekræft over området, såvel deres del som alle de andres.
4) Konstantinupolis anerkender at befolkning på Salajar Trough (den mellem store ø der ligger ved Camino Polka) er polkaianer og afgiver derfor dette territorium til Camino Polka.
5) Camino Polka anerkender det interregionale pirat problem og at Konstantinupolis er for gang lang i bekæmpelsen af dette problem. Derfor giver Camino Polka konstantinupolis retten til at bevare sin flåde og radar base på Salajar Trough.
6) Konstantinupolis og Camino Polka ser denne slag som afsluttet og mener derfor ikke at nogen sanktioner skal træde i kræft.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Saint Abbra Man Mar 29, 2010 8:47 pm

B. Bragg går på talerstolen. Han er iført hans generalembedes traditionelle klædedragt, med alle hædersmedaljer.
Vi er blevet gjort opmærksomme på, at Konstantinupolis denne eftermiddag krævede hele det interregionale oliefelt som sit eget. Dette er naturligvis en fejl, begået et sted længere nede i systemet.
Hvis en fremmed nation skulle forsøge at besætte Saint Abbras oliefelter - eller oliefelter under fælles administration, ville vi naturligvis reagere ved at sende nuklear-armerede ubåde til området og torpedere hvert eneste bevæbnet fremmed skib der skulle befinde sig indenfor nogle sømil af området. Desuden ville det være et brud på de aftaler og forpligtigelser som alle tre nationer har indgået.

Saint Abbra
Admin

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 05/03/10
Alder : 33

https://mekns.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Kastor Erastos Tirs Mar 30, 2010 2:01 am

Det er forudroeligt at der mellem to tidligere stolte allierede, er så meget friktion. Jeg ville ikke ønske at det er sådan, men jeg bliver nød til at forholde mig til trusler.

Ikke alene er flere dage siden, at jeg gjorde det bekendt at jeg havde taget min del af i et ubenyttet oliefelt også at jeg ville tage de ressourcer i brug, på grund af omkostningerne for at mobilisere militæret.

Jeg kan ikke lade det gå uhørt hen, selvom jeg mest af alt tror at det er en politisk manøvrer for Saint Abbras side. Hvis Saint Abbra ønsker Krig, vil de snart lære at det smarteste tidspunkter at optrappe konflikten på, ikke er mens det Konstantinupoliske militær er fuld mobiliseret.
Såfremt du havde villet forhandle havde jeg købt din andel fri, men omkostningerne af holde mit militær mobiliseret er for meget, til at jeg kan gøre det.

Desuden ovenpå de allerede pressede diplomatiske relationer, så kan jeg ikke at gøre andet, at beslaglægge konføderationens ambassade og sende din ambassadør samt stab hjem til saint abbra.

Jeg skal ikke udelukke der stadig er en diplomatisk løsning, men den vil kræve at saint abbra giver efter for dens nuværende krav.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer Empty Sv: Nye Konstantinupoliske økonomiske initiativer

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum