MEKNS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Valg af ministre

+2
Nemogard
Saint Abbra
6 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Saint Abbra Tirs Mar 09, 2010 8:57 pm

Der var en lang og entydig debat på dette emne, og den aktive halvdel af juntaen kom frem til en beslutning. Hvis I vil lave noget konstruktivt, så kom med et alternativt ministerråds-forslag, så vil ministerrådet se på det. Alt jeres brok kan vi ikke bruge til noget.

Saint Abbra
Admin

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 05/03/10
Alder : 33

https://mekns.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Karl_Grisling Tirs Mar 09, 2010 9:00 pm

Tror ikke at du fatter en skid! Jeres ministerråd er ikke gyldig før der er blevet stemt. ideen er god men lad os da få det ordentlig igennem. Med et gyldigt valg!

Karl_Grisling

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 05/03/10
Geografisk sted : Federation of More Bacon

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Kastor Erastos Ons Mar 10, 2010 7:24 am

Kastor Erastos tager talerstolen med et arrogant og lettere overbærende ansigt udtryk, før han begynder at tale nikke han lige indforstået til den delegerede fra CSA

Jeg kan se jeres problemer, og jeg forståer dem... Vi spredt kulturelt og politisk, men frygt ej, jeg ser jeres sider af sagen og ser problemet ved dets kerne.
Dette er ikke en tid til at gøre veto som der har været snak, dette er ikke en tid til at meningsløst kritik og dette er slet ingen tid til ligegyldige ord. Dette er en tid til at handle, der har allerede været handlet, måske blev der handlet for hurtigt og måske skulle flere være hørt - men alt dette kan vi lade historikker og filosoffer afgøre. Sagens kerne er at der et ledende råd som ikke alle støtter op om, der er et råd som måske hersker og reagere mere end det burde, eller måske er alt som det skal være.

Uanset om det er eller ej, har jeg i sinde at gøre en ende på alt dette snak om ingenting, jeg har tænkt mig at handle. Som det råds medlem i alle har udvist tiltro til, og som med andres samtykke har gjort mig til første borger og regionen stemme, vil jeg komme med løsning.
Jeg vælger at være en stemme af fornuft og overensstemmelse i en storm der ingen ende vil tage...

Der skal ikke herske nogen tvivl om hvor min loyalitet og meninger ligger, men jeg forsikrer jer at jeg lave et system der vil være fair for alle. Mange af jer vil være mistroiske, mange af jer vil tro dårligt der ligger agendaer bag eller andre ondsindede ting om mig som person og måske mistro min nation, men jeg forsikrer jer at det ikke er tilfældet.

Jeg vil fortrække mig og vende tilbage i morgen med en løsning.

Kastor Erastos forlader salen med en bestemt, dog bekymret minde

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Seraphiel Tors Mar 25, 2010 10:55 pm

Seraphiel rejser sig for at tale

Jeg opstiller hermed som miljøminister, og hvis ikke der er nogen indvendinger udnævner jeg mig selv inden længe. Miljø er et meget vigtigt emne for emperiet, og jeg håber at kunne bidrage positivt i fremtiden.

Seraphiel sætter sig tilfreds ned

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Kastor Erastos Fre Mar 26, 2010 5:40 pm

Hvad forstiller det hellige imperium egentlig at de skal lave som miljø minister, hvilke bestemmelser vil I indfører og påtvinge nationer.

For i Konstantinupolis kunne vi være meget sympatisk overfor en miljøminister, men mener at hvis de skulle lave indgreb i nationernes suverænitet skal forbeholdes regionspræsidenten.

det er selvfølgelig ingen problem at du stille op til at blive regionspræsident.

Kastor Erastos

Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 08/03/10
Alder : 66
Geografisk sted : Den mest Overensstemmende Rebuplik af Konstantinupolis

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Seraphiel Fre Mar 26, 2010 6:38 pm

Vi vil forsøge at finde en form for belønding til nationer som øger deres budget indenfor miljøbeskyttelse. Derudover vil vi støtte de nationer i regionale affære hvis løsning på eventuelle problemer har mindst negativ indflydelse på miljøet.

Vi regner ikke med at indfører sanktioner, eller at påtvinge nationer en række love, og dermed indvaderer deres suvirænitet. Dette er forbeholdt Regionspræsidenten, hvilket jeg ikke har planer om at stille op til.

Fremtidige indgreb kan komme på tale, men som det står nu er det sådan her det ser ud. Vi håber dette er tilstrækkeligt til at vi vil blive set på som værende nyttige for regionen, og at det er tilfredsstillende for de mange glorværdie nationer i regionen.

Seraphiel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 24/03/10

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  CAMINO POLKA Fre Mar 26, 2010 11:11 pm

CAMINO POLKA skrev:Jeg nominerer mig selv som propagandaminister.
Camino Polkas kandidatur er gået ubesvaret hen. Vi forsikrer beslutningstagerne om at vor propagandamaskine er både omfattende og erfaren, og begærer hermed vort kandidatur overvejet. De vigtigste indsatsområder er som følger:

    Verdensomspændende pressemeddelelser vedrørende MEKs økonomiske og militære overlegenhed.
    Henvendelser til hele MEKs brede befolkning.
    Budskaber appellerende til specifikke nationer eller befolkningsgrupper på bestilling.
    Øgning af egne troppers moral ved fx. dæmonisering af fjenden eller stolthed over egen nations formåen.
    Sænkning af fjendens moral ved fx. at rette opmærksomhed mod fjendens lederskabs fejltagelser.

Propagandateknikker vi har særlig erfaring med:

    Ad hominem argumenter.
    Dæmonisering af fjender.
    Halve sandheder.
    Citater ud af kontekst.

Vi, Camino Polkas delegerede, håber inderligt at man atter vil tage vort kandidatur op til diskussion.
CAMINO POLKA
CAMINO POLKA

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 09/03/10
Geografisk sted : Slyngelstaten Camino Polka

Tilbage til toppen Go down

Valg af ministre - Page 2 Empty Sv: Valg af ministre

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum